Pyydämme lähettämään sivustoon ja aiheeseen liittyvät kysymykset, kommentit ja palautteen alla olevalla lomakkeella tai suoraan sähköpostiin: lennokkimaarays@ilmailuliitto.fi

Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman nopeasti mutta huomioithan, että työtä tehdään vapaaehtoisvoimin ja vähäisillä resursseilla.

Lähetä meille viesti

palaa lähetyksen jälkeen uudestaan lomakkeeseen ja varmista, että lähetys tapahtui oikein.
  • Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, png, pdf.
    voit lähettää meille enintään kolme jpg, png tai pdf muotoista tiedostoa. Tiedoston suurin koko 5Mb

____________________________________________________________________________________________________________________________

Tälle sivustolle on kerätty tietoa asiasta yksinkertaistettuna, jotta lennokkikerhot ja harrastajat voivat omaksua uusien määräysten mukaiset muutokset mahdollisimman helposti. Huomaathan, että osa tällä sivustolla esitetyistä asioista ei ole lopullisia tai vahvistettuja, johtuen myös viranomaisten keskeneräisestä asian valmistelusta. Asioista tiedotetaan ja niitä tarkennetaan tällä sivustolla kun käsittely edistyy.  Suosittelemme seuraamaan myös viranomaisten tiedotusta asiassa.

Sivuston on kehittänyt ja sitä ylläpitää Lennokkitoimikunta, joka koostuu pitkän kokemuksen omaavista harrastajista. Lennokkitoimikunnasta kerrotaan enemmän Ilmailuliiton sivuilla https://www.ilmailuliitto.fi/laji/lennokit/

Sivustolla käytetty kuvamateriaalin lähteet: Suomen Ilmailuliitto ry., Kuopion Lennokkikerho KIHU ry. ja Heikki Tammisaari, Porvoon Ilmailukerho ry. Kiitämme yhteistyöstä.